Patirtinis ugdymas netradicinėse veiklose

5e klasės mokiniai dalyvavo užsiėmime pagal vizualinio mąstymo metodą „Kas vyksta šiame paveiksle?“ Mo muziejuje Vilniuje. Edukatorė Inga Stankaitytė padėjo mokiniams sukurti savo pačių „tiesą“, apibūdinančią meno kūrinį, jautriai įpindama į sukuriamą pasakojimą ir informaciją apie autorius bei meno kūrinius. Mokiniai mokėsi diskutuoti, įsiklausyti į šalia esančio nuomonę ir ją priimti, ugdė gebėjimą susikoncentruoti, dirbti komandoje. Toks apmąstymo procesas ir edukacinės veiklos suteikė mokiniams naujos patirties. Kadangi dalis mokinių dalyvauja Goethe‘s instituto inicijuoto projekto „CLILiG – integruotas vokiečių kalbos ir dalyko mokymas Lietuvoje“ integruotose dailės ir vokiečių kalbos užsiėmimuose, kuriuose didelis dėmesys skiriamas darbų pristatymams, mokiniai naują patirtį pritaikys šiuose užsiėmimuose.  Mokiniai taip pat aplankė iliuzijų kambarius. Dažnai žmogų sudomina tai, kas yra sunkiai suprantama arba atrodo kitaip nei yra iš tikrųjų. Vaikams buvo labai įdomu painiajame Veidrodžių labirinte, tikrovės suvokimą išbalansuojančiame Anti-Gravitacijos kambaryje, galvą ir kojas susukančiame Velnio tunelyje ir kitose atrakcijose. Mokiniai „Jaunojo mago mokykloje“ ne tik stebėjo mago triukus, bet ir turėjo galimybę sužinoti jų paslaptį bei patys išmoko vieną triuką. Kelionę organizavo ir mokinius lydėjo 5e klasės auklėtoja Jurgita Valentukonienė ir dailės mokytoja Rima Keturkienė, kurios taip pat veda gimnazijoje 5 klasių mokiniams integruotus vokiečių kalbos ir dailės užsiėmimus.

Mokytoja Jurgita Valentukonienė

Accessibility