Ateitininkų edukacinė išvyka

2018 m. gegužės 16 d. Juozo Grušo kuopos ateitininkai keliauja maršrutu ,,Anykščiai-Rokiškis-Kavarskas“. Sustojame prie Šeimyniškėlių piliakalnio, o mus pasitinka Karaliaus Mindaugo pilis ,,Voruta“. Žavėjomis nuo Lajų tako atsivėrusia Šventosios upės panorama. Keliavome į Siauruko geležinkelio stotį, vaikai vairavo traukinuką patys. Geležinkelio stotyje gidas supažindino su Siauruko istorija. Po to lankėmės traukinių depe, mokiniai tapo šios stoties darbuotojais ir turėjo galimybę vairuoti traukinį. Pabuvoję A. Baranausko klėtelėje, A. Vienuolio namuose-muziejuje, apkabinę Puntuko akmenį, iš Anykščių iškeliavome į Rokiškio grafo Tyzenhauzo dvarą. Mokiniai susipažino su liaudies meistro L. Šepkos drožinių ekspozicija. Nuostabioj meno erdvėj gėrėjomės senoviniais baldais, dvarininkų drabužiais, indais, medžioklės trofėjais. Aplankėme gotikinę Rokiškio šv. Mato bažnyčią,  Nepriklausomybės aikštėje iškilusį paminklą Laisvei. Taip pat įlipome į Aukštutinį bokštą, iš kurio atsivėrė miesto panorama. Tvenkiniuose prie dvaro kalbinome juodąsias gulbes. Iš Rokiškio grįždami į Kauną užsukome į Kavarską. Mokiniams įspūdį paliko šv. Jono Krikštytojo šaltinis, trykštantis iš žemės gelmių. Lankėmės bažnyčioje, mokiniai sužinojo daug įdomaus apie jos pastatymą. Teko vasaros karštyje atsigaivinti ir prie Kavarsko užtvankos.